رييس دادگستري يزد: معضل مواد مخدر با همكاري مردم، قابل حل است


رييس كل دادگستري استان يزد گفت: شيوع و استعمال مواد مخدر از معضلات خطرناكي است كه با همكاري مردم و دستگاه‌ها حل خواهد شد.

"غلامحسين حيدري" روز يكشنبه در جمع كاركنان و قضات دادگستري شهرستان مهريز افزود: هر چند اين معضل مهم به صورت كامل قابل حل نيست اما مردم از مسوولان قضايي و انتظامي، توقع دارند اين مشكل به حداقل برسد.

وي اضافه كرد: بايد همه دست در دست هم بدهيم و براي حل معضل خانمانسوز اعتياد تلاش كنيم.

وي اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر، شركت‌هاي غير قانوني هرمي و پديده زشت زمين خواري از مهمترين اولويت‌هاي كاري اين دادگستري محسوب مي‌گردد.

وي گفت: خوشبختانه درطي ماه‌هاي اخير با همكاري خوب مردم وتعامل نيروهاي قضايي و امنيتي استان، فعاليت‌هاي قابل قبولي در مبارزه و مقابله با زمين خواري و شركت‌هاي هرمي انجام شده است.

حيدري خاطرنشان كرد: همه دادگاه‌ها و دادسراها در سطح استان با جديت و در قالب يك برنامه مدون با قاطعيت با متجاوزان به اراضي دولتي و فعالان شركت‌هاي هرمي برخورد مي‌كنند.

وي اظهار داشت: خدمتگزاري در سايه نظام مقدس جمهوري اسلامي و رسيدگي به مطالبات مشروع قضايي مردم از مهمترين افتخاراتي است كه نصيب هر كس نمي- شود.

رييس كل دادگستري استان يزد گفت: ما بايد قدر اين توفيق را بدانيم و با همه وجود براي حل مشكلات مردم، بعنوان ولي نعمتان خويش تلاش كنيم.

وي افزود: ما اگر قدر اين مسووليت را ندانيم و به مردم خدمت نكنيم در عمل، ضمن كفران نعمت به آنها ظلم روا داشته‌ايم.

وي اضافه كرد: بي‌توجهي به مردم، ظلم بزرگي است كه در درگاه عدل الهي به هيچ وجه پذيرفتني نيست.

يزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا